Padasjoen talvipäivät 11. – 13.3.2022

Yhdistyksemme perinteinen talvinen ampumaurheiluun keskittyvä viikonlopun mittainen Padasjoen koulutuskeskuksessa 11. - 13.3.2022. Sunnuntaina SRA-kilpailu, joka on EsRes Cup:in ensimmäinen osakilpailu.

pe 11.3. - su 13.3.2022

Kelkutteentie 35, Padasjoki

Katso sijainti kartalta

Yhdistyksemme perinteinen talvinen ampumaurheiluun keskittyvä viikonlopun mittainen Padasjoen koulutuskeskuksessa 11. – 13.3.2022. Kyseessä on ensimmäinen neljästä kyseiselle vuodelle suunnitelluista Padasjoen tapahtumistamme.

Lisätietoja Padasjoen tapahtumistamme ja koulutuskeskuksesta (linkki).

Tapahtumaan voi ilmoittautua koko viikonlopulle tai vaikka yksittäiselle päivälle. Käytettävissä ovat ainakin 150 metrin kiväärirata, pistoolirata ja toimintamonttu. Tapahtumassa on mahdollista harjoitella rata-ammuntaa ja toiminnallista ammuntaa.

Yhdistyksen laina-aseita tuodaan paikalle laaja valikoima ja ne ovat yhdistyksen jäsenien käytettävissä.

Osallistusmismaksu 20 € / henkilö.

Sunnuntaina järjestetään SRA-kilpailu, joka on EsRes-Cup:in ensimmäinen osakilpailu, joka on tarkoitettu toistaiseksi vain jäsenillemme. Sen ohessa on mahdollisuus vaihtoehtoisesti osallistua toiminnallisen ammunnan harjoituskilpailuun. Kilpailuihin osallistumisesta tulee olemaan erillinen osallistumismaksu.

Ilmoittautumiset yhdistyksemme nimenhuuto.com:in sivun kautta. Mikäli haluat ilmoittautua mukaan, mutta sinulla ei ole vielä tunnuksia nimenhuuto.com sivullemme, voi pyytää ne sähköpostitse osoitteesta ammunta(at)esres.fi.

Tapahtumaan osallistuvilla täytyy olla ampumaurheiluvakuutus, jollaiseksi lasketaan reserviläisen toimintaturva tai SAL:in lisenssi.